قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله‌ای (Ball Mill) نوعی تجهیزات صنعتی است که برای آسیاب کردن و خرد کردن مواد به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از گلوله‌های فلزی به عنوان رسانه آسیاب کننده، مواد را خرد و آسیاب می‌کند. آسیاب گلوله‌ای عموماً در صنایع مختلفی از جمله صنایع مواد شیمیایی، فلزی، معدنی و سیمان استفاده می‌شود. ساختار آسیاب گلوله‌ای شامل یک سیلندر بزرگ است که درون آن گلوله‌های فلزی به طور تصادفی قرار دارند. هنگامی که دستگاه روشن می‌شود، گلوله‌ها با چرخش سیلندر و با تأثیر نیروی سانتریفوژی و جریان مواد، به طور


مزیت اصلی آسیاب گلوله‌ای، قابلیت آسیاب کردن مواد به صورت یکنواخت و دقیق است. همچنین، این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت چرخش، زمان آسیاب کردن و نسبت مواد به گلوله‌ها را نیز داراست.

سازندگان و تولیدکنندگان مختلفی آسیاب گلوله‌ای در بازار وجود دارند و انواع و اندازه‌های مختلفی از این دستگاه در دسترس هستند. در هر صورت، قبل از خرید آسیاب گلوله‌ای، توصیه می‌شود تحقیقات لازم را انجام داده و بازار را برای شرکت‌ها و محصولات مختلف بررسی کنید تا بتوانید یک سازنده مورد اعتماد را پیدا کنید.

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت آسیاب گلوله ای: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع فروش آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- فروش گلوله بالمیل- قیمت بالمیل آزمایشگاهی- قیمت بالمیل- دستگاه بالمیل پودر- قیمت جارمیل- قیمت اسیاب ازمایشگاهی- بالمیل دست دوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آسیاب گلوله ای باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت آسیاب گلوله ای- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آسیاب گلوله ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- فروش گلوله بالمیل- قیمت بالمیل آزمایشگاهی- قیمت بالمیل- دستگاه بالمیل پودر- قیمت جارمیل- قیمت اسیاب ازمایشگاهی- بالمیل دست دوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازآسیاب گلوله ایرا در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله ای طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید آسیاب گلوله ای لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

قیمت آسیاب گلوله ای| 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله‌ای (Ball Mill) یکی از دستگاه‌های مهم در صنعت مواد معدنی، شیمیایی، سرامیک و صنایع مشابه است که برای تراکم و خرد کردن مواد به اندازه‌های کوچکتر به منظور استفاده در تولید مواد پایه و محصولات مختلف به کار می‌رود. این دستگاه از یک برش‌در، ابزار‌های گلوله‌ای، و سیستم انتقال قدرت تشکیل شده است. البته، آسیاب گلوله‌ای در نسخه‌های مختلفی و با اندازه‌ها و قابلیت‌های متفاوت موجود است.

توضیحات عمده در مورد عملکرد و کاربردهای آسیاب گلوله‌ای عبارتند از:

خرد کردن مواد: آسیاب گلوله‌ای معمولاً برای خرد کردن مواد به اندازه‌های کوچکتر و تبدیل آنها به پودر یا ذرات خردشده استفاده می‌شود. این مواد ممکن است مواد معدنی مانند سنگ‌ها و کانی‌ها، مواد شیمیایی، سرامیک‌ها و مواد غذایی باشند.

فرآوری مواد معدنی: در صنایع استخراج معدن، آسیاب‌های گلوله‌ای به منظور جداسازی معدن از مواد غیرمعدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرحله از فرآوری معدن به عنوان آسیاژ شناخته می‌شود.

تهیه مواد پایه و پودرهای مختلف: بعد از خرد کردن مواد، آنها به عنوان مواد پایه برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. عموماً در صنایع شیمیایی، پلاستیک، سرامیک و غیره از پودرهای حاصل از آسیاب‌های گلوله‌ای استفاده می‌شود.

تولید نمودارهای مختلف: آسیاب‌های گلوله‌ای به عنوان دستگاه‌های مهمی برای تولید نمودارهای مختلف در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نمودارها ممکن است به عنوان محصولات نهایی به بازار عرضه شوند یا در مراحل بعدی تولید برای تولید محصولات پیچیده‌تر به کار گرفته شوند.

در کل، آسیاب گلوله‌ای به عنوان یک ابزار مهم در تولید مواد پایه، محصولات صنعتی، و محصولات مصرفی استفاده می‌شود و در صنایع مختلفی مانند معدن، شیمیایی، فلزات، سرامیک، پلاستیک، و غذایی اهمیت دارد.

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ویژگی های آسیاب گلوله ای

بالمیل جهت آسیاب و مخلوط کردن مواد که بیشتر در کارخانجات کاشی و سرامیک استفاده می گردد. دارای جار سرامیکی ۵ لیتری به همراه گلوله آلومینایی که درصورت سفارش به صورت ۱۰ لیتری نیز قابل ساخت می باشد. دارای گردش ثایت ۹۰ دور در دقیقه. آسیاب گلوله ای یا بالمیل وسیله مناسبی جهت پودر کردن انواع مواد معدنی محسوب می شود. قیمت آسیاب گلوله ای- از بالمیل بطور گسترده ای در خطوط تولید پودرهایی مانند مس ،سرب ، روی ، آهن ، سیمان ، سیلیکات ، مواد نسوز ، مواد ساختمانی و سایر کانیهای فلزی و غیر فلزی استفاده می گردد .

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل یک استوانه افقی است که با سرعت نسبتاً آرامی در حال چرخش است . حرکت دستگاه بوسیله یک چرخ دنده خارجی بزرگ ایجاد می شود که این چرخ دنده به کمک یک چرخ دنده کوچکتری به گیربکس و الکتروموتور دستگاه متصل است.درون استوانه گلوله های فولادی و آستری های ضد سایشی از جنس فولاد منگنزی وجود دارند که براحتی قابل تعویض هستند.هنگامی که استوانه می چرخد نیروی گریز از مرکزی ایجاد می کند که در اثر آن گلوهای فولادی داخل استوانه تا ارتفاع معینی بالا آمده و رها می گردند و بدین ترتیب باعث پودر شدن مواد معدنی داخل استوانه می گردند . قیمت آسیاب گلوله ای- مواد پس از پودر شدن از انتهای دستگاه تخلیه می گردند .

قیمت آسیاب گلوله ای| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محدوده مجاز سرعت دوران به قطر بالمیل بستگی دارد و مستقل از اندازه و جرم گلوله ها می باشد .سرعت مناسب جهت عمل آسیاب معمولاً بین ۶٠ تا ۸٠ درصد سرعت بحرانی آسیاب می باشد . هر چه سرعت دوران به سرعت بحرانی نزدیکتر باشد ، ظرفیت زیادتر ولی درصد مش خروجی از دستگاه کاهش می یابد . اگر سرعت دوران از محدوده مجاز عبور نماید اجزاء به صورت صلب همراه استوانه دوران می نمایند و راندمان دستگاه به صفر می رسد .

جهت استعلام قیمت و مشاوره می توانید با شماره های ما در مجموعه بزرگ مشهد بخارتماس حاصل فرمایید تا کارشناس مربوطه شما را راهنمایی کند.

قیمت آسیاب گلوله ای| 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

قیمت آسیاب گلوله ای- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت آسیاب گلوله ای– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات فروش آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- فروش گلوله بالمیل- قیمت بالمیل آزمایشگاهی- قیمت بالمیل- دستگاه بالمیل پودر- قیمت جارمیل- قیمت اسیاب ازمایشگاهی- بالمیل دست دومپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت آسیاب گلوله ای– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.